Who Sells What to Whom?

Lars G. Wallentin har gjort det igen! Lars tredje bok är nu lanserad och jag kan knappt vänta tills jag får krypa upp i soffan med lite te och choklad och försvinna en stund i förpackningsdesignens värld. På sin hemsida säger Lars så här om sin nya bok Who Sells What to Whom:

”Here comes my third book! Buy it and you will learn more about packaging and communication. Some of my more interesting articles on www.packagingsense.com have been improved with new illustrations and given the selling title “WHO sells WHAT to WHOM”, but also WHEN, WHERE and WHY which is Marketing in a nutshell!”

Lars arbetade på Nestlé i hela 40 år. Där var han ansvarig för utveckling av kreativa designlösningar för koncernens många varumärken. Med andra ord vet han vad han talar om. Då jag läst hans två tidigare böcker kan jag tipsa om att de är enkla att läsa och förstå och de innehåller många otroligt fina bilder och citat. Så nu hoppas jag på att den tredje håller samma stil!

Köp boken här: http://www.packagingsense.com/