-
Hem
-
Om Scanpack
-
För utställare
- Utställare
-
Händer på mässan
-
Planera ditt besök
-
Urban Karlstam
Motherland
tisdag
Tisdag
22 oktober
14:30 - 14:55
22 oktober
14:30 - 14:55
INSTÄLLD PÅ GRUND AV SJUKDOM - Hur du vinner konsumenten på en stormig marknad – idag, och i morgon
Idag ställs konsumenter inför allt fler valmöjligheter. Nya varumärken och nya förpackningar introduceras i en aldrig tidigare skådad takt. Det är inte längre stökigt där ute, det är stormigt.
Detta seminarium ger publiken tankeväckande insikter om hur vi människor fungerar och faktiskt agerar i köpögonblicket - hur vi väljer, förpackningens roll ur flera perspektiv och grunden för ett recept på hur man vinner konsumenten idag, och i morgon.
Sedan 2009 har Lejonet & Björnen och Motherland jobbat tillsammans med utvecklingen av glasstillverkarens varumärke, med ett tydligt mål - att alltid kännas relevant. Urban Karlstam, Motherland och Katarina Mild, Lejonet & Björnen kommer dela med sig av studier, aktuell forskning, Lejonet & Björnens resa och engagerande och oförglömliga tips om hur man vinner konsumenten i en stormig värld.
MOTHERLAND
Motherland är en strategisk designbyrå med världen som arbetsfält. Med stort hållbarhetsfokus, stärker man långsiktigt attraktionen tillsammans med varumärkesägare i 24 länder för varumärken du hittar i 168 länder enligt ett triple bottom line-perspektiv; people, planet, prosperity.
LEJONET & BJÖRNEN
Det finns en del saker som starkt förknippas med staden Göteborg. Lejonet & Björnen är en av dem. Sedan 1977 har man erbjudit kvalitetsglass som smakar som den är framställd. Hemgjord, helt enkelt. Varumärket har vuxit sig allt starkare och finns idag i livsmedelsbutiker, caféer och restauranger i hela landet.
- Fokusområden:
- Förpackningstrender
- Lokal:
- Packaging Plaza level 2
- Språk:
- Svenska
Idag ställs konsumenter inför allt fler valmöjligheter. Nya varumärken och nya förpackningar introduceras i en aldrig tidigare skådad takt. Det är inte längre stökigt där ute, det är stormigt.
Detta seminarium ger publiken tankeväckande insikter om hur vi människor fungerar och faktiskt agerar i köpögonblicket - hur vi väljer, förpackningens roll ur flera perspektiv och grunden för ett recept på hur man vinner konsumenten idag, och i morgon.
Sedan 2009 har Lejonet & Björnen och Motherland jobbat tillsammans med utvecklingen av glasstillverkarens varumärke, med ett tydligt mål - att alltid kännas relevant. Urban Karlstam, Motherland och Katarina Mild, Lejonet & Björnen kommer dela med sig av studier, aktuell forskning, Lejonet & Björnens resa och engagerande och oförglömliga tips om hur man vinner konsumenten i en stormig värld.
MOTHERLAND
Motherland är en strategisk designbyrå med världen som arbetsfält. Med stort hållbarhetsfokus, stärker man långsiktigt attraktionen tillsammans med varumärkesägare i 24 länder för varumärken du hittar i 168 länder enligt ett triple bottom line-perspektiv; people, planet, prosperity.
LEJONET & BJÖRNEN
Det finns en del saker som starkt förknippas med staden Göteborg. Lejonet & Björnen är en av dem. Sedan 1977 har man erbjudit kvalitetsglass som smakar som den är framställd. Hemgjord, helt enkelt. Varumärket har vuxit sig allt starkare och finns idag i livsmedelsbutiker, caféer och restauranger i hela landet.